Az aranyér tünetei és kezelése

TÜNETMENTES ARANYÉR 2 HÓNAP ALATT :)

2008/11/21. - írta: infogéza

Nagy küzdelem volt, de megérte, elmesélem hogyan csináltam.

Hosszasan keresgéltem, hogy a rostdiéta mellett, mivel lehet még segíteni az emésztési zavarok megszüntetését, és a normális bélműködés helyreállítását.

Több készítményről olvastam az Interneten, ami mind nagyon szuper, csak a végén mégsem tudtam, melyik lenne a legjobb.

Véletlenül futottam bele a TIENS névbe (pontosabban ajánlották), ahol nem termékeket ajánlanak, hanem a probléma eredetét elemzik, majd az alapján javasolnak bizonyos kúrákat. Ez nagyon szimpatikus volt, mert a jó orvosok is egészben látják az embert nem csak a szemét, gyomrát, vagy a szívét külön-külön.

Felvettem velük a kapcsolatot, és a következőt javasolták:

Mivel minden kúrát tisztítással kell amúgy is kezdeni, ami a vastagbél megtisztítására irányul, ezért itt már az első hónapokban kettős lesz az eredmény.

  1. A vastagbél működését megtámogatjuk, valamint
  2. kitisztítjuk, hogy a téli időszakra való felkészülés, a pótlás is sikeres legyen.

Alapos tisztításhoz javasolták:

  • Dupla Cellulóz - Megtisztítja a szervezetet salakoktól, méreganyagoktól, megszünteti a diszbaktériózist, mert kedvező közeget biztosít a hasznos bélflórának, normalizálja az anyagcserét, antioxidáns.
  • Digest - összetétele: inulin, zöld ánizs, lenmag, édeskömény, almapektin, alantin, növényi rost, bifidobaktériumok, acidofil- laktobacillusok
  • Tiens (Antilipid) tea - Többek között gyomor-, bélrendszer- és májbetegségeknél, különösen a krónikus székrekedés esetén ajánlják. 

Saját kúrám:

Az ajánlott kúrától csak egy pontban tértem el. A Dupla Cellulóz helyett maradtam a rostdiéta mellett. (Azóta többször is megismételtem fél-, egyévenként, és ezt nem hagyom ki már.)

  • Minden étkezés után (előtte is lehet) szétrágtam egy Digest-et, és ittam rá kb. 1 dl. vizet
  • Az Antilipid) teát csak a második hónaptól ittam, de jobb lett volna korábban kezdeni, mert a napi frissességemet is helyreállította és nem volt hashajtó hatása sem.
  • Majdnem minden este ettem a müzliket tejbe, joghurtba keverve (kb. 3 ek. müzli, 1 dl folyadékban), azután ittam rá rendesen :)

Eredmény:

  1. Az első hónap végére az emésztésem egyenletesebb lett (előtte, hol székrekedés, hol hasmenés). Ráadásul fogytam 4-5 kilót is, ami mostanában ragadt rám és már tényleg fullasztott napi szinten is...
  2. Nem kell evakuálni a családot, miután nagydolgomat végeztem :))
  3. Nagyon érzékeny voltam korábban sok ételre, amitől hasmenésem volt, ez is elmaradt azóta.
  4. Biztosan látom az eredményét az anyagcsere helyreállításának is, mert az éhezést korábban egyáltalán nem bírtam, volt úgy hogy, ha ettem is, még egy fél óráig szédelegtem, mint akinek lement a cukra.

Ehhez most annyit segítek még, hogy szedek Spirulinát (napi 2) és iszom a teát.

 

Köszönöm, jól vagyok, sőt szuperül! :)

 UPDATE!

2015. szeptemberét írjuk. Kitartottam a termékkör és a márka mellett, elvégeztem egy életmód programot is - nyugi, semmi beöntés, meg ezometaharakiri - és rendszeresebben gyalogolok (tempósabban sétálok dolgomat végezve) vagy biciklizek, amikor csak tudok.

Közérzet, vitalitás: 120% ;)

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyer.blog.hu/api/trackback/id/tr43780785

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása