Az aranyér tünetei és kezelése

Aranyerem van, vagy mi?

2008/07/28. - írta: infogéza

Évek óta taposómalomban vagyok, nem tudom már lassan azt sem, hogy mi a bajom, vagy hogy érzem magam úgy egyáltalán.

Néhány aggasztó dolog azért már figyelmeztet arra, hogy ésszel kellene élni, nem csak lendületből.

A szívem néha olyan sorozatokat ad le, mintha újraélesztést játszana. Ez is megérne egy kis utánajárást, de most másra terelődött a figyelmem.

Nehéz dolog ilyenről beszélni, de amint utánajártam az aranyér tüneteinek, rájöttem, hogy ennél durvább is történhet, ha nem csinálok valamit gyorsan.

Elővettem a Nagy Egésszégkönyvet - amit most már alapműnek tartok, ha betegségről van szó - és alaposan kiműveltem magam a belszerveim alsó részeiből.

Az illusztrációkat is látva egészen máshogy fogom kezelni a betegségemet, most már cseppet sem félvállról . E

Eddig azt sem tudtam, hogy beteg vagyok, és nagyon-nagyon örülök, hogy nem a műtét előtti viziten döbbenek erre rá.

Ami ennél is durvább, hogy a végbélrák kockázata is egyre nagyobb lehet, ha nem teszek ellene.

Úgyhogy, most irány vissza a szakirodalom, keresem a megelőzés lehetőségeit, és a kezelés eszközeit is.

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://aranyer.blog.hu/api/trackback/id/tr50590109

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása